FAQ
[accordion *||* Kde nájdem vašu prevádzku? *||* Kamenná prevádzka ITya sa nachádza v OC Retro Nevädzová 6 Bratislava – mestská časť Ružinov. (V blízkej budúcnosti chystáme otvorenie ďalších pobočiek v SR a ČR, aby sme boli bližšie k vám). ]
[accordion *||* Aká záruka sa vzťahuje na zariadenia, ktoré predávate? *||* Môžete si u nás zakúpiť NOVÉ zariadenia s 24 mesačnou zárukou alebo POUŽÍVANÉ (technicky skontrolované a plne funkčné) zariadenia s 12 mesačnou zárukou. Ponúkame aj možnosť rozšírenej záruky podľa preferencii zákazníka. ]
[accordion *||* Ak mám záujem o kúpu zariadenia v ITya, viete mi poskytnúť protihodnotu a vykúpiť moje staršie zariadenie? *||*ÁNO, ak ste si u nás vybrali zariadenie, ktoré bude viacej spĺňať vaše očakávania, sme pripravení odkúpiť vaše staršie zariadenie a hodnotu tohto zariadenia odpočítame od vami vybraného produktu. ]
[accordion *||* Poskytujete odborný servis pre všetky značky PC, notebooky a mobily alebo sa špecializujete len na konkrétnu značku? *||*Poskytujeme servis pre všetky počítače, notebooky a mobilné telefóny, no súčasne sa špecializujeme na pozáručný servis Apple zariadení. ]
[accordion *||*Máte skúsenosti s opravou matičných dosiek? *||* Áno, dokonca sa špecializujeme na tento druh servisu. Máme vybudované technické aj personálne zázemie aj pre náročné opravy matičných dosiek. Záruky na tento druh servisu sa pohybuje v rozmedzí 6-24 mesiacov. ]
[accordion *||* Ponúkate možnosť výmeny batérií a displejov pre notebooky a mobily na počkanie? *||* Áno, máme veľké množstvo náhradných dielov skladom, vaše zariadenie dokážeme opraviť na počkanie (30-120min). Servisný úkon môžete sledovať priamo na prevádzke. ]
[accordion *||* Je nevyhnutné pred odovzdaním zariadenia do servisu zálohovať dáta? *||*Nie je potrebná žiadna záloha dát. S dátami nepracujeme pokiaľ si to zákazník výslovne neželá. Existujú však servisné operácie kedy po dohode so zákazníkom a s jeho súhlasom prenášame dáta na nový SSD disk. ]
[accordion *||* Ak mám záujem o využitie vašich servisných služieb bez možnosti navštíviť pobočku ITya osobne, viete mi pomôcť? *||* Áno, ponúkame možnosť v rámci Slovenska odoslať k nám vaše zariadenie kuriérom DPD alebo cez Packetu. Prepravné náklady pre doručenie opraveného zariadenia späť k vám hradíme MY. ]
[accordion *||* Ak chcem predať moje zariadenie a nebývam v Bratislave? *||* Áno, takáto možnosť existuje. V prvom kroku nás kontaktujte telefonicky, aby sme si vymenili všetky podstatné informácie.]
[accordion *||* Aký najrýchlejší kontakt preferujete? *||*Možnosti je niekoľko. Osobne na pobočke v Bratislave, OC Retro, Nevädzová 6/A, mestská časť Ružinov, prípadne emailom na info@itya.sk alebo telefonicky +421 910 507 878, používame Whatsapp, Messenger a Instagram. ]